Tehnoplus Medical Service
Luand in considerare ca principalele domenii de activitate sunt productia, comercializarea si service-ul echipamentelor medicale, ne-am dorit sa monitorizam si sa fluidizam procesul de mentenanta si service plecand de la fluxul intern actual al documentelor. Astfel, impreuna cu echipa Quartz Matrix, am personalizat fluxurile de lucru din aplicatie si am modificat fisele de lucru dupa modelul intern: fisa constatare tehnica, fisa intretinere/ revizie periodica, fisa reparatie accidentala, instalare, actualizand interventiile cu statusul potrivit: programat, ofertat, comanda, facturat, anulat etc. Odata cu implementarea KMR (KMR fosta versiune a solutiei Q.Leap 4 Maintenance) avem procese mai eficiente, timp mai scurt in operatiuni, astfel incat sa alocam resurse pentru imbunatatirea serviciilor oferite clientilor si cresterea afacerii. Rolul sistemului KMR pentru managementul mentenantei este primordial pentru ca ne ajuta sa fluidizam cat mai mult procesele din spate, permitandu-ne sa urmarim in timp real activitatile de service planificate si sa mentinem o evidenta a clientilor si o situatie actualizata cu interventiile.