Prisma Matrix digitalizeaza comunicarea cu angajatii

Solicitati
prezentare DEMO

Pentru orice intrebari, comentarii sau clarificari, va stam la dispozitie

Prisma Matrix Info-Point permite companiilor cu un numar mare de angajati sau cu angajati care nu au acces la PC si e-mail sa asigure accesul acestora la informatii si documente de interes (proceduri, statistici KPI, pontaj, zile de concediu, rezultate individuale, tutoriale etc.) cat si posibilitatea de a face solicitari catre departamentul de HR pentru emiterea de adeverinte si documente (adeverinte medic, banca, primarie, dovada salariat etc.)

Posibilitati de afisare si interactivitate vasta

Dedicat departamentului de Resurse Umane

Imbunatatiti relatia cu angajatii prin reducerea timpului de asteptare la HR pentru a obtine o adeverinte sau orice alte acte. Mentineti angajatii informati si transmiteti mesaje clare catre acestia la momentul potrivit in locul potrivit.

Departamentul de Mentenanta

Afisati informatii pentru organizarea eficienta a interventiilor de lucru: mentenante pe ziua curenta, alarme si notificari de interventie, tichete in lucru, in asteptare, parametrii monitorizati de la echipamente etc.

Departamentul de productie

Afisati informatii cu aplicabilitate in diverse departamente de productie: numaratoare de zile de la ultimul accident de munca, target zi, cronometre, afisaje cu leduri pentru monitorizarea eficientei si controlului permanent al volumului de munca realizat etc.

Dedicat managementului

Prin indermediul sistemului Prisma Matrix , managementul potate informa angajatii referitor la proiecte, politici, activitati, asteptari, obiective, rezultate dorite, etc.

Gama de produse
Prisma Matrix

Info-Point Afisaj Digital

Info-Point Preluare Cereri

GDPR Ready

Accesul la terminal se realizeaza securizat pentru fiecare angajat si respectand regulile GDPR.

100% personalizabil

Ofera multiple zone si template-uri personalizabile de gestionare a datelor si a modului de afisare a informatiilor pe display.

Acces personalizat angajat

Functia touchscreen si scanare permite utilizatorului prin introducerea datelor de identificare sau scanare badge sa vizualizeze informatii de interes personal si sa faca solicitari catre diverse departamente.

Perfect si pentru angajatii fara pc

Ofera angajatilor fara PC si acces la e-mail posibilitatea sa acceseze informatii si fisiere existente in reteaua interna si la alte aplicatii online.

Gama variata de documente

Permite administrarea si afisarea de multiple tipuri de fisiere: imagini (.jpg .png .tif .gif etc.), video, text, documente.

Prietenos in utilizare

Interfata usor de utilizat, cu functii accesibile chiar si pentru persoanele cu nivel de baza de operare PC.

Afisati la momentul potrivit si in locul potrivit informatii de interes pentru angajati
Beneficii

- Afisati toate tipurile de proceduri ale companiei pentru a asigura impactul maxim. - Sporiti eficienta si motivati angajatii oferind informatii, statistici de productie si KPI:

> Angajatul saptamanii

> Produsul lunii

> Nivelul de indeplinire a obiectivelor versus cel propus etc.

- Afisati proceduri de lucru, bune practici si reamintiti angajatilor importanta sigurantei in munca.

- Reduceti riscurile de accidentare asigurandu-va ca angajatii au acces la toate informatiile.

Automatizati procesul de afisare pe info-point a informatiilor de interes pentru angajati

Softul Prisma Matrix va permite sa preluati automat date si informatii din diverse fisiere si documente

Afisare automata la locul potrivit in momentul potrivit
Angajatii beneficiaza in timp util de informatii de interes pentru desfasurarea activitatii de zi cu zi
Datele afisate pe info-point se actualizeaza singure fara sa necesite interventie

Informatii pentru fiecare angajat

Facilitati interactiunea angajatilor cu informatii de interes dedicate lor. Acestia, prin intermediul ecranelor tactile pot selecta, deschide, cauta si vizualiza diverse tipuri de fisiere specifice departamentelor din care fac parte.

Accesul la terminal se realizeaza securizat pentru fiecare angajat si respectand regulile GDPR.
Fiecare angajat poate verifica propria situatie pe indeplinirea sarcinilor de lucru, realizat versus planificat, pontaj, disponibilitate zile de concediu, certificari, adeverinte etc.

Reduceti timpul de raspuns in procesul de solicitare si eliberare documente HR

Utilizatorul, prin introducerea datelor de identificare sau scanare badge, va putea sa vizualizeze informatii de interes personal si sa faca solicitari catre diverse departamente.

Info-pointul dispus cu ecran tactil ofera angajatilor posibilitatea de a-si verifica zilele de concediu, de a redacta si inainta adeverinte de invoire, zile libere / concedii, diverse adeverinte pentru diferite nevoi (primarie, spital, scoala, etc.)

Logare securizata

Accesul la terminal se realizeaza securizat pentru fiecare angajat si respectand regulile GDPR.

Acces utilizatari

Utilizatorul, prin intermediul ecranelor tactile, poate selecta, deschide, cauta si vizualiza diverse informatii: pontaj, adeverinte, rezultate individuale, disponibilitate zile de concediu etc.

Solicitari adeverinte

Usurinta si flexibilitate marita pentru obtinerea si emiterea de invoiri, zile libere - concedii, diverse adeverinte pentru diferite nevoi (primarie, spital, scoala, etc)