Sistem management mentenanta QLEAP KMR
Solicitati
prezentare DEMO
QLEAP KMR este un sistem modern pentru optimizarea si managementul mentenantei destinat planificarii si organizarii fluxului de activitati de mentenanta al utilajelor si echipamentelor dintr-o fabrica, companie sau cladire de birouri.
QLEAP KMR integreaza tehnologii IoT (Internet of Things) si poate prelua automat de la echipamente sau utilaje informatiile utile pentru managementul mentenantei, cum ar fi: timpul de functionare, vibratiile, temperatura, nivelul, debitul sau concentratia.
Cum functioneaza
QLEAP KMR IoT
Senzorii montati pe echipamente capteaza si proceseaza date in QLEAP KMR, apoi informatiile sunt stocate si analizate in contextul inregistrarilor efectuate. Acest proces creeaza oportunitati valoroase. In primul rand, tehnicienii isi pot programa interventiile pe baza analizelor de mentenanta predictiva si, astfel, pot repara un echipament inainte de a intra in downtime. In al doilea rand, chiar daca are loc o defectiune neasteptata, echipa de mentenanta va fi informata imediat printr-un sistem de alarmare.
Mentenanta corectiva/ accidentala
Mentenanta preventiva/ planificata
Alarme si notificari
Mentenanta predictiva
Ticketing – alocare sarcini de lucru
Configurabil pe roluri si permisiuni
Modul IoT – monitorizare in timp real
Management piese de schimb si accesorii
Management utilaje si echipamente
Rapoarte diversificate
Implementari ale sistemului de management mentenanta
Clienti
Masurare si monitorizare
KPIs
- Configurare multiple puncte de lucru
- Control acces utilizatori: roluri, drepturi, zone de acces
- Nomenclatoare: tip revizii, categorii echipamente si consumabile, furnizori servicii, proceduri de lucru
- Configurare alerte si notificari personalizate
- Import-export date Excel
- Alocare sarcini de lucru (tichete, solicitari)
- Acces la resurse: manual de service, istoric interventii, situatii similare etc.
- Alerte, notificari si informari in timp real
- Mobilitate – interfata web (laptop, tableta, telefon)
- Rapoarte sarcini de lucru alocate tehnicienilor
- Rapoarte materiale (top costuri sau utilizari)
- Rapoarte utilaje (costuri, revizii, numar revizii)
- Rapoarte revizii si interventii (top costuri, intarziate sau planificate)
- Planificarea materialelor necesare
- Controlul costurilor
- Controlul stocurilor
- Controlul stocurilor: alerta prag minim, evidenta stoc in multiple puncte de lucru
- Controlul costurilor
- Planificarea materialelor necesare in cadrul interventiilor
- Necesar consumabile
- Timpul de functionare
- Vibratiile
- Temperatura
- Nivelul
- Debitul
- Concentratia
Beneficii
Configureaza lista de utilaje existente in fabrica cu toate informatiile necesare (specificatii tehnice, imagini si documente tehnice)
Configureaza planul de mentenanta
Adauga tichete/ semnaleaza echipei de mentenanta probleme legate de functionarea utilajului
Acces la istoricul de evenimente si interventii
Acces la rapoarte si statistici (KPI) si la rapoartele de activitate operatori masina
Vizualizeaza in timp real starea de functionare a echipamentelor prin vizualizarea valorilor transmise de la senzori
Valideaza tichetele aparute in sistem, semnalate de operatorii de masina, in functie de tipul lor: defectiune electrica, mecanica, tehnologica s.a.
Monitorizeaza si finalizeaza mentenantele zilnice/periodice alocate utilajului
Materiale de
prezentare
Aveti la indemana oricand prezentarea serviciilor de management mentenanta utilaje
Smart Maintenance sau
QLEAP KMR IoT
QLEAP KMR Industrial IoT poate prelua automat date de la senzori si de la dispozitivele conectate in retea, toate acestea reprezentand o noua etapa a conceptului de automatizare. Acest sistem permite colectarea datelor, partajarea acestora intr-un server central si analiza rezultatelor pentru a obtine rapoarte specifice cu privire la activitatile necesare ce au in vedere mentenanta preventiva si predictiva.
Mai multe informatii despre sistemul QLEAP KMR IoT
Toate acestea contribuie la:
- Analiza unor actiuni complexe, ce nu au fost observabile pana in prezent
- Cresterea eficientei si a timpului de reactie in productie
- Managementul util al resurselor
- Cresterea productivitatii angajatilor datorita obtinerii informatiilor de la mai multe dispozitive ce comunica intre ele si isi descarca datele interconectate intr-un sistem central
- Imbunatatirea calitatii si cantitatii de date colectate, precum si fiabilitatea activelor si optimizarea resurselor de intretinere
- Afisarea datelor colectate intr-un mod usor de citit prin tablouri de bord si grafice
- Partajarea sigura a datelor cu personalul cheie din afara organizatiei. Cand echipa de mentenanta si expertii tehnici externi au access la date comune, pot rezolva mai repede problemele si pot face modificari pentru a ajuta la reducerea timpilor de downtime
Informatii utile preluate prin sistemul
IoT
Timpul de functionare al echipamentelor
Contorizarea timpului de functionare al utilajelor/ echipamentelor ofera un control optim al uzurii generate in timp prin planificarea mentenantelor predictive si preventive in functie de indicatiile producatorului. Separa timpul de rulaj in gol al utilajului de cel de lucru, evidentiind informatii la secunda despre tipul (in cazul in care operatorul abuzeaza de masina) si timpul (masina a fost pornita 8 ore, dar a lucrat efectiv doua ore) de utilizare a utilajului.
Vibratiile
Orice echipament ofera in prealabil anumite simptome inainte sa se defecteze, iar nivelul de vibratii este principalul parametru prin care se poate identifica gradul de uzura. Principalele tipuri de defecte ce pot fi depistate: dezechilibru al pieselor in rotatie; fixare slaba; defect rulment; dezaliniere; defect, uzura roti dintate; socuri, varfuri; lagar; cavitati, probleme de curgere la pompe.
Temperatura
Temperatura este parametrul prin care se poate deduce calitatea uleiului din instalatii, defectul unui motor, un defect intr-un panou electric etc. In momentul in care o valoare de temperatura iese din intervalul de toleranta setat se transmite o alerta care permite tehnicianului sa preintampine o defectiune grava.
Nivelul
Monitorizarea nivelului pentru a detecta lipsa fluidului sau prezenta fluidului la supraplin va ajuta sa preveniti defectari la angrenaje, la instalatii sau parametrizari necorespunzatoare.
Presiunea
Controlul corespunzator al presiunii va ajuta sa detectati in timp util pierderile pe traseu la instalatia de aer comprimat si, astfel, sa mentineti constanta performanta echipamentelor si sa evitati pierderi financiare (printr-un orificiu de 1 mm intr-o retea de aer comprimat cu presiunea de 7 bar, se poate ajunge la pierderi de peste 6 MWh/an).
Directii de business
adresate
Producatori
industriali
Companii de
service
Universitati si
scoli
Office
Administratie
publica
Spitale,
policlinici
Programati o prezentare online
Principalele
caracteristici
Adio hartii, dosare stufoase sau fisiere cu planificarea lucrarilor de mentenanta sau interventii! Managementul mentenantei se face acum extrem de simplu, rapid si eficient. Aveti acces la informatiile care va intereseaza in orice moment pentru a lua eficient decizii rapide.
Asigurati functionarea continua a echipamentelor si reduceti downtime-ul. Preveniti aparitia defectiunilor accidentale, reduceti uzura componentelor dinamice si statice. Reduceti costurile totale de mentenanta prin monitorizarea starii tehnice a echipamentelor si comportarii acestora in timp, in vederea stabilirii necesarului de lucrari de la prima reparatie planificata.
Aplicatia are capabilitatea de a va atentiona inainte ca un utilaj sa se defecteze. Totul se realizeaza prin integrarea tehnologiilor IoT ce preiau automat de la echipamente/ utilaje informatii utile despre starea de functionare a acestora.
Aveti o imagine de ansamblu asupra activitatii de mentenanta, precum si informatii specifice fiecarei actiuni implementate sau planificate. Aveti control deplin asupra intregii activitati (echipamente, materiale, responsabili) si asupra costurilor implicate.
Baza de date completa cu toate echipamentele supuse activitatii de mentenanta/reparatii. Adaugati aici toate echipamentele cu informatii despre: denumire, numar inventar, locatie, perioada de garantie, data punerii in functiune, contor de functionare, imagini, date suplimentare de interes.
Planificarea si managementul mentenantei/interventiilor pentru fiecare echipament: tip revizie/mentenanta, tehnician/furnizor responsabil, data, alertare, status, diagnostic, sarcini, materiale folosite, documente asociate, costuri.
Acces in timp real la informatii actualizate despre materialele necesare pentru mentenanta/reparatii: denumire, producator, stoc existent, pret. Listele de materiale se pot importa si exporta din fisiere Excel.
Reduceti timpul de raspuns prin alocarea sarcinilor de lucru catre tehnicieni (tichete/solicitari), evaluati personalul si intocmiti rapoarte de activitate. Distribuiti in mod echilibrat sarcinile si monitorizati eficient activitatile si productivitatea angajatilor.
Utilajele inregistrate in sistemul QLEAP KMR sunt asociate unui cod QR unic, care odata scanat permite tehnicienilor logati in sistem sa inceapa rezolvarea tichetelor atribuite per fiecare utilaj. Astfel, este inregistrata activitatea angajatilor si statusul tichetelor.
Pe langa gestionarea tichetelor, simpla scanare a codului QR ofera angajatilor autorizati acces instant la informatii despre utilaj (specificatiile tehnice, istoricul mentenantei, ore de functionare, status revizie, manuale de utilizare si orice alt material necesar pentru desfasurarea activitatii).
Arhivati in aplicatie orice material pe care il considerati util pentru activitatea de mentenanta - manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale etc. Aveti acces rapid si facil la istoricul reviziilor si interventiilor pentru fiecare echipament. Astfel, va puteti stabili cu usurinta necesarul de materiale si lucrari in functie de situatiile de la reparatiile anterioare.
Pot fi generate 10 tipuri de rapoarte pentru:
- materiale: top utilizari, top costuri, detalii utilizare material
- echipamente: top numar revizii, top costuri revizii, detalii revizii echipament
- revizii/interventii: top costuri, revizii/interventii intarziate, revizii ce urmeaza conform contorului de functionare, situatii similare
- sarcini de lucru alocate tehnicienilor: tichete si solicitari, manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale, istoricul reviziilor si interventiilor pentru fiecare echipament
Realizati analize si luati decizii pe baza rapoartelor specifice generate de aplicatie, informatii extrem de utile pentru: management, departamentul economic si departamentul de mentenanta.
- validati calitatea activitatilor de lucru; puteti detecta rapid echipamentele cu defectiuni frecvente, pot fi identificate actiuni abuzive sau irelevante, zonele ce dau cele mai bune rezultate si care sunt zonele in care se inregistreaza pierderi
- gestionati inventarul si raportarea bugetului in functie de necesitati
- puteti afla informatii legate de echipamentele mai eficiente sau mai slabe in functie de cele care produc cele mai multe cheltuieli de intretinere (top cheltuieli, top utilizari, top revizii etc.)
- optimizati activitatea angajatilor si productia utilizand previzionate
- analizati impactul masurilor implementate
- dovediti eficienta in management si productie a companiei pentru atragerea de noi contracte
Sunteti informat in timp util cu privire la activitatea desfasurata. Interventii rapide pentru corectarea neregularitatilor. Aplicatia dispune de interfata web ce va permite accesul la informatii in permanenta de oriunde este internet, indiferent daca utilizati calculator, tableta sau telefon mobil.
Simplificati procesul si cresteti rapiditatea efectuarii interventiilor de lucru. Aveti acces in timp real la informatii/decizii, aveti siguranta ca informatiile exacte si detaliate sunt transmise catre persoanele potrivite, la momentul potrivit.