Prisma Matrix info-point preluare cereri

Un info-point de afișaj digital ar motiva orice echipă să mențină condițiile stabilite prin instructajul de protecție a muncii și să urmărească îndeaproape evoluția lucrului pe fiecare zi în parte pentru a menține un ritm constant de muncă.

Ecranele de afișare digitală a informațiilor sunt gândite special pentru folosirea de către companii cu mulți angajați și cu angajați fără acces la PC sau e-mail.

Această categorie de info-point conține afișaje digitale menite să reamintească tuturor angajaților că munca efectuată în perfectă siguranță și într-un ritm constant este foarte importantă pentru întreg colectivul.

Soluțiile de Digital Display profesionale și Info-Pointurile sunt ideale pentru orice mediu în care comunicarea clară a unor informații complexe este esențială.

Prisma Matrix | Sistem Info-Point de afișaj digital interactiv

Prisma Matrix Info-Point Afisaj digital

Soluția de afișare Prisma Matrix (All-in-One Built-in Devices) include Info-Point și soluție soft ce permite programarea panourilor, setarea informațiilor în funcție de departamentul și spațiul în care este montat și automatizarea procesului de informare pentru afișare în timp real a datelor de interes preluate din alte surse interne, în funcție de destinația fiecărui afișaj digital în parte.

Pentru o comunicare optimizată și timp redus de răspuns soluția pentru afișaj digital interactiv permite colaborarea, comunicarea, completarea și solicitarea de formulare fără efort.

Optimizați fluxul de date și documente

Digitalizați și optimizați

Preluați automat date interne ale companiei, informații din diverse documente și afișați-le la locul potrivit în momentul potrivit. Astfel, angajații beneficiază de acces instant la documente de interes pentru desfășurarea activității de zi cu zi.

Afișați în timp real informații și mențineți toți angajații informați

  • Afișați toate tipurile de proceduri ale companiei pentru a asigura impactul maxim
  • Sporiți eficiența și motivați angajații oferind informații, statistici de producție și KPI:
    • Angajatul săptămânii
    • Produsul lunii
    • Nivelul de îndeplinire a obiectivelor versus cel propus etc.

Sporiți implicarea angajaților

Prisma Matrix info-point preluare cereri

Dispuneți de multiple dashboard-uri și template-uri personalizabile de gestionare a datelor în funcție de departamente și public adresat astfel încât utilizatorii să interacționeze cu informația și să deschidă documente, să completeze formulare, să urmărească video-uri etc.

Reduceți timpului de răspuns și eficientizați operațiunile

Info-Pointul dispus cu touchscreen și scanare oferă angajaților posibilitatea de a-și verifica zilele de concediu, de a redacta și înainta adeverințe de învoire, zile libere/concedii, diverse adeverințe pentru diferite nevoi (primărie, spital, școală etc.)

Informații pentru fiecare angajat

Afișați gradul de realizare al targetelor din volumul de muncă setat, evoluția lucrului pe fiecare zi, informări evenimente, cronometre, leaduri generate, alarme, notificări etc. Totodată, utilizatorii pot să-și vizualizeze ușor și convenabil și rezultatele specifice, pe departament, individual și echipă.

Beneficii

  • Oferă angajaților fără PC și acces la e-mail posibilitatea să acceseze informații și fișiere existente în rețeaua internă și alte aplicații online
  • Accesul la terminal se realizează securizat pentru fiecare angajat și respectând regulile GDPR
  • Permite administrarea și afișarea de multiple tipuri de fișiere: imagini (.jpg, .png, .tif, .gif etc.), video, text, documente
  • Oferă multiple zone și template-uri personalizabile de gestionare a datelor și a modului de afișare a informațiilor pe display
  • Funcția touchscreen și scanare permite utilizatorului prin introducerea datelor de identificare sau scanare badge să vizualizeze informații de interes personal și să facă solicitări către diverse departamente
  • Interfață ușor de utilizat, cu funcții accesibile chiar și pentru persoanele cu nivel de bază de operare PC

 

 

Prisma Matrix Info-Point

  • Licență soft
  • Carcasă inox satinat și profil decorativ aluminiu
  • Unitate de calcul (PC) încorporată
  • Ecran touch ( 32 inch / 22 inch – * poate fi dotat cu 2 monitoare touchscreen spate în spate)
  • Alimentare TV, HDMI, USB Touch

Instalare soft

  • On Premises – dispozitiv local (al clientului sau server Quartz Matrix)
  • Cloud

Servicii

  • Consultanță
  • Execuție lucrări
  • Punere în funcțiune
  • Instruire personal
  • Mentenanță și suport tehnic 24/7
  • Personalizare dispozitiv cu însemnele / brandul clientului

Aplicația Prisma Matrix este dezvoltată integral de către departamentul de Cercetare-Dezvoltare al companiei Quartz Matrix, astfel că aplicația poate fi personalizată pe specificațiile identificate la sediul clientului în conformitate cu nevoile și așteptările acestuia.

Studiu de caz: Implementare Sistem Info-Point în cadrul unei companii de automotive